marți, 4 august 2015

Colier " Ocean beauty "

Am mai spus ca-mi place vara si motivele pentru care iubesc atat de mult acest anotimp. Dar cel mai mult iubesc vacantele la mare, nu conteaza unde, doar plaja si mare sa fie; O sursa continua de relaxare si incarcare cu energie pozitiva, marea si frumusetile ei mi-au dat si de data asta inspiratie si astfel am realizat acest superb colier " Ocean Beauty "
Este un colier statement, acel accesoriu impresionant care face diferenta.

La realizarea lui, am imbinat cateva stelute de mare, melcisori si o scoica, toate crosetate in stilul freeform. Pentru un plus de culoare, dar fara.....savoare ;), am adaugat si niste alge de mare....pam pam. 
La baza colierului am adaugat un sirag de scoici naturale. 
Colierul are lungimea reglabila, snurul se leaga la spate. 
Asadar, pentru toate cele ce indragesc marea si arta handmade, acest colier poate fi cel mai potrivit cadou; Poarta-l si marea va fi mai aproape.


Si cum am spus mai sus, fiind un colier crosetat in tehnica freeform, este imposibil de reprodus, ceea ce-l face unic si original. La cerere se poate realiza un model similar.
Daca v-a placut colierul, va invit sa admirati si alte modele cu iz de mare, pe pagina mea de FB https://www.facebook.com/buticulcolorat si orice propunere este binevenita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu