marți, 21 iulie 2015

Coliere cu flori de camp

Iubesc vara si chiar daca suntem in mijlocul unui val de caldura, eu ma simt minunat, pentru ca....... zilele sunt pline de albastrul senin al cerului, apusurile de soare sunt de vis, noptile sunt acoperite de stele, pentru ca toata natura e verde si florile multicolore. 
Iubesc campurile cu maci si lanurile de floarea soarelui, iubesc poienitele pline de flori parfumate si .....din atata dragoste, am creat aceste coliere cu iz de vara.
Pentru ca sunt primii care ne coloreaza campiile, macii sunt prezenti in colectia mea de flori crosetate, intr-un superb colier, o brosa si o pereche de cercelusi - boboci de mac.
Recunosc ca mi-a luat ceva timp pana sa creez floarea de mac, dar la final am fost foarte incantata de rezultat, mai ales ca este design propriu ;) Asadar, iata colierul cu flori de mac, ce poate fi purtat si ca accesoriu de par sau curea, lungimea acestuia fiind reglabila. Este un colier statement, acel accesoriu impresionant ce-ti va schimba orice tinuta.


Pentru ca  recent am fost cu fetele mele la munte, unde am cules flori de camp cu care am facut coronite si buchetele pentru buni, am adaugat in colectie, colierul Summer beauty, creat in acelasi stil ca si cel cu flori de mac, cu multiple functionalitati :)
Daca va plac florile de camp, nu se poate sa nu iubiti si floarea soarelui, aceasta floare minunata care ne lumineaza campurile pana la sfarsitul verii. Stiati ca se mai numeste si Rasarita ? Asa am denumit frumosul meu colier cu floarea soarelui, ce poate fi accesorizat si cu o pereche de cercelusi.
Sper ca v-am convins cat de mult iubesc vara si ceea ce-mi poate oferi, si va astept cu noi propuneri cu parfum de flori de camp.
SO......keep calm and love summer!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu