miercuri, 1 iulie 2015

Coliere "Rainbow"

Daca ultimul colier prezentat a fost cel cu ursuletul Teddy, ramanem in aceeasi arie, a figurinelor crosetate, sa va povestesc putin despre colierele cu pandantive..... mai vechi, mai noi.
Am ideea asta in minte de foarte mult timp, dar abia anul trecut am reusit s-o pun in aplicare. Si anume, sa crosetez niste figurine haioase si intr- zi posomorata sa ma insoteasca si sa-mi inveseleasca ziua.
Asa ca, prima pe lista.......papusa Matrioska, o papusa colorata, de toata lumea admirata ;)
Ei bine, da...inca imi mai plac papusile, probabil pentru ca in vremea cand eram copil, n-am avut ....firea mea copilaroasa sau faptul ca sunt inconjurata zilnic de papusile fetitelor mele.....who knows; cert e ca acum am o colectie frumoasa de papusi rusesti si de portelan ;)
Dar sa revin la faimoasa papusa ruseasca, iata mini-colectia mea de coliere " Rainbow Matrioska "

Eu am ales sa le port ca medalioane, dar cu putina imaginatie, aceste figurine iti pot infrumuseta o gentuta , o rochie, o pernuta.....si nu de putine ori am surprins privirile admirative sau am primit complimente pentru aceste coliere.
Paleta de culori a fost aleasa dupa preferintele mele, dar ea poate fi extinsa, posibilitatile sunt nenumarate intr-un curcubeu ;)

O alta figurina, foarte draga mie, bufnita.
De ce am ales un medalion bufnita? Pentru ca este o creatura simpatica, cu o bogata simbolistica ce a influentat chiar si marii designeri. Pentru ca purtind un colier cu o bufnita multicolora va fi ca si cum ai purta un talisman aducator de noroc si energie pozitiva. Pentru ca asa cum spun legendele, simbolizeaza intelepciunea si protectia. Asa ca, atunci cand ma simt mai putin norocoasa, aleg sa port unul din colierele Rainbow owl.

Si ultimul personaj din colectia Rainbow....pisicuta multicolora, ideea si culorile alese fiind ale unei mamici, ce m-a rugat sa-i creez un colier pentru alaptare, dar sa aiba si un pisoias atasat. Zis si facut, mamica si micuta ei au fost foarte incantate de colierul Kitty si eu ii multumesc pentru incredere si propunere.

Daca v-au placut figurinele mele, va astept cu noi propuneri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu