vineri, 26 iunie 2015

Colier Teddy bear

Ursuletul de plus, probabil cel mai indragit personaj al copilariei, a aparut si in colectia mea de coliere destinate mamicilor. Asadar, sa-i uram bun venit lui Teddy bear, varianta albastra.....de ce nu, la dorinta mamicii purtatoare ;)


Acest accesoriu minunat va fi prietenul de nadejde al micilor poznasi, care stim cu totii bine, cum incep ei sa exploreze mamica in timp ce sunt alaptati ;) Tocmai de aceea m-am gandit sa-l fac mai atractiv si l-am creat pe un inel de lemn usor de prins cu degetelele. Pentru un plus de armonie am adaugat si o floricica, astfel ca atunci cand vrem sa renuntam la ursulet, ramanem cu un colier vesel si colorat.
                                                                          

Si iata colierul Teddy bear in varianta finala. Culorile si posibilitatile de asortare sunt nenumarate, asa ca va astept propunerile.....sa facem o colectie intreaga de ursuleti.
 Intre timp va invit sa cititi si istoria ursuletului de plus Teddy, ale carui origini se pare ca sunt in America, dar si despre aparitia lui in Europa, mai exact in Germania. Citind aceasta poveste, mi-am adus aminte de calatoria mea la Berlin, cand am descoperit o multime de vitrine cu ursuleti, cu o parte dintre ei m-am si pozat ;) La vremea aceea nu stiam ca exista o poveste, dar mi-a placut ideea, se pare ca e chiar un simbol al orasului.

Povestea ursuletului Teddy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu