marți, 8 septembrie 2015

Mariuca si Maya - BFF

La inceputul verii am primit o propunere, foarte interesanta, in prima faza am fost tentata sa renunt, dar dupa ce am primit si alte detalii si in special mesajul acestei propuneri, am acceptat, iar acum la final, sunt foarte incantata de rezultat.

Tema era asa : doua papusi crosetate, cu alura de bebelus, dar stilizate intr-un anumit fel; cuvintele cheie : prietenie, amprenta personala, doua bebeluse superbe Mariuca si Maya, un wrap cu balene ( la final balena a fost delfin ), pantalonasi indian style si un tutu turcoaz; acesta din urma l-am ochit eu cautind indicii ;), iar mamica a fost de acord.
Mi-a luat ceva timp sa ma gandesc cum sa incep, de unde, avind in vedere ca n-am mai crosetat papusi pana acum, iar modelele crosetate de pe net pur si simplu nu m-au inspirat; dar ca de fiecare data, mi-am lasat imaginatia sa zboare si cu cateva idei gasite ici de colo, am ajuns la final.
Asadar, iata-le pe cele doua papusi, prietene, ce vor sta departe una de cealalta, dar pe care distanta nu le va desparti.

Papusa balerina Mariuca, micuta si sfioasa, ce in curind va incepe o noua viata undeva prin America de Sud.
 Si micuta creola Maya,  papusa exotica ce va ramane pe plaiurile romanesti.

Am facut prezentarile, sper ca cele doua papusi sa transmita mesajul de prietenie pe care si l-a dorit mamica uneia dintre fetite si va las la final niste versuri frumoase gasite pe net, potrivite pentru tema ce-am avut-o.

" Prietenia-i ca o floare/Si poate rezista in timp,
   De are apa si mult soare/Traieste-n orice anotimp.
   Prietenia-i o poveste/Miracol fara de sfarsit,
   E raza blanda, sus, pe creste/ Lumina-n visul nesfarsit.
   Prietenia-i un tezaur/Pastrat in inima pe veci,
   E bulgare de tainic, aur/Si foc nestins in zile reci"


So.....keep calm because friendship is magic !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu