joi, 23 aprilie 2015

Coliere cu narcise

Cu o floare nu se face primavara, dar cu mai multe.............
Iata de ce am ales sa mai creez niste coliere cu flori de primavara, tot narcise....la indemnul admiratorilor ;)
Colierul " Icey morning ", cu sclipiri metalice, imi aduce aminte de diminetile reci de primavara, cand soarele imbratiseaza cu zambetul lui , ultimele urme de zapada. La crearea acestui colier, am folosit un fir special, perlat si putin lucios, cu insertii de fir metalic si doua nuante de argintiu. Lantul pe care am crosetat acest fir, este prevazut cu margeluse fine aurii si argintii. Lungimea lantului este de aprox 50 cm; piesa centrala a colierului, bineinteles.....o frumoasa narcisa.

Pret colier aici

Tot cu narcise sunt si cele doua seturi de mai jos " Spring bouquet " si " White splendor ". Modelele sunt unicat si de inspiratie proprie..........pentru ca primavara ma inspira;) 
Daca va plac, va invit sa le achizionati din magazinul meu  Crafty 

Set " Spring bouquet ". Pret aici 

Set " White splendor ". Pret aici 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu