joi, 30 aprilie 2015

Inspiratie de moment

Incepusem acum cateva zile o poezioara, atunci cand am lansat si concursul pentru noua colectie de coliere babywearing. Concursul s-a terminat, colierul cu fluturas a fost cel castigat, asa ca m-am apucat de treaba.  Am ales culorile, am insirat bilutele si asa mult mi-a placut cum arata ca m-am hotarat sa-l las colier, sa-i spunem " Colier multicolor ". Pana la finalizarea colectiei, va invit la poezie ;)

Trei culori apropiate,
Pe bilute crosetate.
In natura le gasim
Haideti sa le potrivim.

Albastru-i....simplu de gasit
Ca si cerul infinit.
Verde zugraveste in zare
Natura, si-i da culoare.
Campuri de lavanda mii,
Multe flori mov pe campii.
Soarele zambitor
Cu-al lui galben arzator
Ros' oranj e floarea de mac
Maro il gasim in copac
Roz in obrajori zglobii
Turcoaz si smarald in bijuterii

Eu asa le-am asociat
Si pe fir le-am insirat.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu